Sinds vorig jaar hebben wij thuis een tweedehands KitchenAid Artisan Espresso machine staan en deze hebben wij naar goede zin kunnen gebruiken. Echter na een tijdje begon zij kuren te vertonen en nu werkt hij helemaal niet meer.
Wanneer ik de machine inschakel brandt het lampje wel, maar wanneer ik hem wil gebruiken doet hij helemaal niks. Ik ben van plan om hem een dezer dagen open te schroeven en te kijken wat er mis kan zijn. Daarom wil ik aan het forum vragen op welke dingen ik zou moeten letten.
Zou ik moeten letten op een kapotte zekering, stroom connectie, verbindingen, etc. Ik weet nog niet wat ik ga tegenkomen dus alle tips zijn zeker meer dan welkom.
Re: KitchenAid Espresso machine kaduuk
2Mja, ik weet nog dat een verkoper bij Kaldi ooit de Kitchenaid espressomachine afraadde (die hij dus wèl verkocht) omdat het ding te vaak kapot ging. Maar hopelijk valt het mee.
De klacht is nu wel heel algemeen, het lijkt me dat er zo veel aan de hand kan zijn. Wordt er wel iets warm, b.v.?
De klacht is nu wel heel algemeen, het lijkt me dat er zo veel aan de hand kan zijn. Wordt er wel iets warm, b.v.?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder