vandaag na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en een Strega besteld. Een in mijn ogen een prachtige machine en na enig onderhandelen ook voor mijn vrouw acceptabel (nee schat we hoeven geen gat te boren in je nagelnieuw aanrecht en ja lieverd ik ga een apart hoekje voor mijn gekte creëren zodat jouw keukenplan niet in de verdrukking komt)
Enfin nu nog even wachten op de dag dat we haar (nee niet mijn vrouw) kunnen uitpakken en in gebruik nemen en eerlijk gezegd.... liever gisteren dan vandaag zeg maar. We hebben de machine aangeschaft bij Casabarista Alkmaar gewoon omdat we daar een goed gevoel bij hebben en voor eventuele vragen of mankementen dan bijna naast de deur terecht kunnen.
@fransG... Londinium blijft prachtig en hebbe hebbe doch misschien als ik een paar jaar verder ben en net als jullie goede espresso kan maken
Begreep al via een ander forumlid dat er wellicht 1 aanpassing handig zou zijn namelijk het omleiden van overdruk ventiel naar de waterbak. Aangezien ik twee maal links heb gaat de goede man me daarbij helpen..waarvoor nu al mijn eeuwige dank.
Jullie nog andere tips / trucs / aanpassingen die ik mee dien te nemen?
Ik houd jullie op de hoogte van mijn avonturen.