Re: Nieuwe Hopper.
2Ziet er beter uit dan de standaard hopper en houdt de bonen uit het zonlicht
.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
3Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk aan de Illy bent gegaan?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4Ziet er echt niet uit... Sorry.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Heerlijke koffie als ie vers is.Spironski schreef:Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk aan de Illy bent gegaan?
Maar ideale Hopper.
Luchtdicht daar geen deksel en geen invloed zonlicht.
En er kan 3 kilo in .
6Vind het wel wat hebben! Prima oplossing voor de thuisbarista. Vind het altijd een probleem om de koffie in de transparante hopper op te slaan...
7Zo kennen we je, heerlijk obstinaat.cremalover schreef:Heerlijke koffie als ie vers is.Spironski schreef:Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk aan de Illy bent gegaan?
Tijdens het koffiefestival stond Illy er ook en ze zouden, net als op een eerder festival, een stokoud blik opentrekken, van tientallen jaren terug. Heb ik helaas niet medegemaakt, was alweer snel thuis.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
8Dat is net als oude legerrantsoenen, jaren oud en als je ze opentrekt en direct consumeert, prima maar laat er geen paar uur tussenkomen, dan is het niet meer te vreten, zelfs een varken zou z'n neus er nog voor ophalen?!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
9Als je het echt eens wil meemaken - ik heb hier nog wel een blik staan hoor. Ongeopend. Gemalen, cafeïnevrij.fransg schreef:Tijdens het koffiefestival stond Illy er ook en ze zouden, net als op een eerder festival, een stokoud blik opentrekken, van tientallen jaren terug. Heb ik helaas niet medegemaakt, was alweer snel thuis.
10Dankje, maar ik laat dat graag aan de echte historicitohenk2 schreef:Als je het echt eens wil meemaken - ik heb hier nog wel een blik staan hoor. Ongeopend. Gemalen, cafeïnevrij.fransg schreef:Tijdens het koffiefestival stond Illy er ook en ze zouden, net als op een eerder festival, een stokoud blik opentrekken, van tientallen jaren terug. Heb ik helaas niet medegemaakt, was alweer snel thuis.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino