Hoe werkt zoiets? Russisch koffiezetten!

1
Heb vanmorgen op de "kofferbakverkoop" een apart ding gescoord, zie het typeplaatje en de rest van de foto's

Is rond de 40 jaar oud en nog nooit gebruikt, ik heb het zakje met zand open geknipt en in de bak/element gedeponeerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wie kan dit precies vertalen? Leef je uit!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door @3aan op zo 19 jun 2016, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Hoe werkt zoiets? Russisch koffiezetten!

6
Wedj schreef:Dat wordt een grotere koffiekar aanschaffen met Turkse koffie erbij :mrgreen:
Verbruikt 1200 watt op de meter,dat gaat het dus niet worden, de koffiekar staat trouwens in de reparatiewerkplaats van de aanhanger-boer, heb er nu een V dissel opzitten en daar gaan de mensen opzitten en overheen stappen en zich aan bezeren, die gaat er dus vanaf en er komt een rechte dissel aan, ja so-what?
Gelijk maar even laten ombouwen naar een verwijderbare dissel, heeft natuurlijk wel wat voeten in de aarde daar er ook een rembeweging opzit en die moet gemakkelijk en toch veilig zonder iedere keer opnieuw af te stellen, verwijderbaar zijn en het meest belangrijke ook weer met weinig moeite te monteren! Woensdag zullen we het zien, uiteraard heb ik door de verwijdering van de dissel een groter terras pak er 1,5 meter bij, meestal huur ik 8 meter en nu wordt dat waar mogelijk 6 meter, soms moet je voor het terras net zoveel als voor je standplaats betalen. Er zijn ook organisaties die het belang van een terras wel inzien en dan een tientje of niets extra rekenen, die zien ook wel aan m'n prijzen dat ik het vooral voor m'n plezier doet. :D :)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Hoe werkt zoiets? Russisch koffiezetten!

7
Het bovenste woord op dat typeplaatje leest bovenaan: "Elektrokofebarka".
Dus zoiets als elektronische koffiebar.
Andere woorden denk ik plaats waar het gefabriceerd is, naam fabrikant?
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach