Goededag
Zou mezelf eerst even voorstellen ben Rene, en intresse in goede koffie. Ben voor het eerst hier mee in aanraking dus voordat ik een peperduur apparaat aan schaf wil ik eerst kijken of het wat is. Heb 2de hands een rioba firenze weten te bemachtigen vandaag de hele machine nagelopen en alles schoongemaakt.
Echter zodra ik heet water tap blijft de kraan zachtjes doorlopen. Magneet werkt wel gewoon dus denk dat het ventiel niet goed meer is. Iemand een idee waar ik dit kan bestellen? Of is dit ook te reinigen?
Tevens ben ik op zoek naar nieuwe rubbers voor in de zetgroep.
Machine komt officieel bij de makro weg echter zeggen hun dat ze geen losse onderdwlen verkopen en het alleen mogelijk is icm. Een monteur.
Hopelijk kan iemand uitkomst bieden.
Mvg rene
Re: Rioba firenze
2Hoi en welkom.
Rioba is fiorenzato heb ik begrepen maar dan dus een rebatch voor de makro. Kom je uit Drenthe toevallig? Ik zag een woordje die mij dat doet vermoeden. In Smilde zit 1 van de beste monteurs van Nederland: Kafko.
Rioba is fiorenzato heb ik begrepen maar dan dus een rebatch voor de makro. Kom je uit Drenthe toevallig? Ik zag een woordje die mij dat doet vermoeden. In Smilde zit 1 van de beste monteurs van Nederland: Kafko.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Nee komt uit overijssel scheelt niet veel. Bedankt voor de informatie heb hem een mail gestuurd.
4Ok succes. Met Peter zijn hulp kom je er wel uit.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5wilkommen auf das forum 
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven