Compak PKE
1LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
De PKR en weight based was dacht ik al een jaar geleden aangekondigd toch?fransg schreef:Compak laat weinig los en uit zichzelf hebben ze nog geen beelden vrijgegeven, dus het blijft nog even gissen maar ze hebben ook gezegd dat modellen zoals de E8 die ik heb ongewijzigd blijven en dat de PKE en PKR erbij komen, al kan ik me wel voorstellen dat wie nu op het punt staat een topmaler te kopen even zal wachten tot de PKE verkrijgbaar is.
Het is begrijpelijk dat een fabrikant niet teveel wil delen over toekomstige modellen. Voor je het weet stopt iedereen met kopen terwijl het nieuwe model er nog niet is. Een tijd terug las ik dat Kees van der Westen zoiets overkwam nadat hij een prototype van de Spirit had meegenomen naar een beurs. Prompt kocht niemand meer een van de voorradige modellen terwijl het nog wel een tijdje duurde eer de Spirit af was en leverbaar werd. Dat kunnen dan benarde maanden zijn.
Ja er zijn wat fragmenten informatie naar buiten gekomen en ik hoorde destijds van een van de Compak mensen dat ze de 'weight based' trend aankeken. Moet je er snel instappen en veel investeren in iets waarvan de meeste mensen zich al snel weer afkeren, of even wachten en daarna pas invoegen en iets beters neerzetten dan de eersten die ermee kwamen?tohenk2 schreef:De PKR en weight based was dacht ik al een jaar geleden aangekondigd toch?
Geen idee, wie zal het zeggen. Vooruitgang en innovatie zal er altijd bestaan.tohenk2 schreef:Komt er trouwens wel een weight-based R120-variant?)
Ik heb het idee dat het maalsel wat uit die 120 van jou komt toch wel het belangrijkste is. (Het is trouwens prima!) De rest is leuk, maar minder belangrijk.fransg schreef:Geen idee, wie zal het zeggen. Vooruitgang en innovatie zal er altijd bestaan.tohenk2 schreef:Komt er trouwens wel een weight-based R120-variant?)
Terug naar “Koffiemolens & malers”