Koffiesilo uit winkel van Simon Lévelt is verkocht

1
Mooie antieke koffiesilo uit winkel van Simon Lévelt.
Hoogte 74 cm, breedte en diepte 28 cm.
RVS met front van messing/koper. Nu opgepoetst, maar als je dat een tijdje niet doet wordt ie vanzelf weer dof met patina-look (zie een van de foto's).
Voor 35 liter koffiebonen, is wel gebruikt geweest voor hondenbrokken....

Vraagprijs: 150 euro.
Op te halen in Haarlem.
Laatst gewijzigd door Sinclairfan op vr 01 jun 2018, 11:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Bijlagen

Re: Koffiesilo uit winkel van Simon Lévelt

2
Dat is aardig!

1e bericht en meteen wat te vergeven. Wat is het adres in Haarlem. Er is vast iemand die hem meteen wilt hebben.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
Ja natuurlijk, maar ik heb op dit moment nog geen recept... ik bak taarten als hobby en heb dit cadeau van koffie cheesecake ter plekke bedacht. Ik probeer graag taarten uit, dus de koffie cheesecake moet dan ook nog uitgeprobeerd worden. Meestal pluk ik een recept van internet dat me aanspreekt en tot nu toe pakt dat volgens mijn 'testpanel' altijd goed uit! :-)
Als de cheesecake goed is gelukt zal ik het recept hier delen, goed?

10
Kijk eens aan! Dat klinkt goed. En nu hebben we ook zomaar een idee van de persoon achter deze advertentie.
Als je dit forum zo leuk vindt dat je hier wilt blijven terugkomen hebben we een voorstel topic daarvoor! Maar, alleen als je dat leuk vind natuurlijk.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!