Mijn bijna nieuwe Acaia Pearl in de kleur wit gaat dus weer in de verkoop. Nog geen maand oud. Gekocht bij Dutch Barista Coffee.
VP 130 euro.

Je doet niet meer mee als je niet een prachtexemplaar te koop hebt staan. Wat een goede aanbiedingen de laatste tijd! Jammer dat ik al voorzien ben. Het zal de tijd van het jaar wel zijnbobbee schreef:Gewoon nieuw dus! Is iedereen een beetje koekoek geworden hier in te koop aangeboden forumdeel?!
Vind ik een lompe stelling. De brewista is een fenomenaal product in een totaal andere prijsklasse.
En een Synesso is ook vele malen beter dan een Lelit Bianca. Daar kun je het niet mee oneens zijn en is in dat geval ook geen lompe stelling. Kwaliteit kost, over het algemeen, nou eenmaal meer. De lompe stelling zou hier zijn om 2 producten uit totaal verschillende klasses te vergelijken want dan weet je het antwoord al. Brewista is geweldig voor de prijs maar gaat het bij zeker niet halen bij een Acaia.
Helemaal met je eens.Erik82 schreef: za 13 okt 2018, 13:00lompe stelling zou hier zijn om 2 producten uit totaal verschillende klasses te vergelijken
Alleen lijkt het alsof je jezelf nou tegenspreekt?
Terug naar “Te koop aangeboden”