(Filter) branderijen Rotterdam

1
Ha beste mensen,

Ik moet de komende maand plots in Rotterdam doorbrengen voor mijn werk. Aeropress is al ingepakt (helaas kan de Vario SB niet mee).

Nu koop ik in Groningen altijd van lokale branders als Black & Bloom en het Koffiestation. Dit wil ik graag ook in Rotterdam blijven doen, hoor namelijk graag het verhaal achter het product.

Kunnen jullie mij goede branders adviseren? Ik zoek dedicated filter bonen/brandingen van hoge kwaliteit en moet ze op de fiets kunnen ophalen.

Hartelijk dank alvast!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Re: (Filter) branderijen Rotterdam

4
Ow en geen zin om zelf koffie te maken, of echt iets lekkers bij de koffie halen? Koekela!!! De koffie is er ook redelijk ok (erg goed in verhouding tot ‘normale’ bars). Hun koeken en taarten zijn niet te weerstaan
| Profitec Pro 800| niche zero|v60 | aeropress |1zpresso x-pro s | Genecafe

5
mloes schreef:Ow en geen zin om zelf koffie te maken, of echt iets lekkers bij de koffie halen? Koekela!!! De koffie is er ook redelijk ok (erg goed in verhouding tot ‘normale’ bars). Hun koeken en taarten zijn niet te weerstaan
Afbeelding
Dat ziet er goed uit! Laat ik nou net jarig zijn deze week ;-).

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

6

Fisherman schreef:
mloes schreef:Ow en geen zin om zelf koffie te maken, of echt iets lekkers bij de koffie halen? Koekela!!! De koffie is er ook redelijk ok (erg goed in verhouding tot ‘normale’ bars). Hun koeken en taarten zijn niet te weerstaan
Afbeelding
Dat ziet er goed uit! Laat ik nou net jarig zijn deze week ;-).
Gefeliciteerd alvast!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

10
Erik82 schreef:En Manhattan Coffee Roasters. Nooit besteld maar ziet er wel goed uit met een leuk team (https://www.manhattancoffeeroasters.com/our-team/)
Inderdaad! Daar heb ik ook al heel lekkere koffies van gedronken
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::