Beste koffiepraters,
Het wordt tijd voor echte koffie in huis!
Nespresso mag de deur uit !
En dus heb ik me hier aangesloten om kennis in te winnen, en hopelijk met jullie hulp later andere weer aan te kunnen steken:)
Ik heb me al flink ingelezen op dit forum;
Het belangrijkste is toch echt een goede maler.
Daarvoor heb ik mijn oog laten vallen op de EUREKA mignon silenzio. Zouden jullie deze aanraden? Of zijn er consessies gedaan om het apparaat stiller te maken?
Maar dan het espresso-apparaat;
We hebben wel wat wensen;
- grootte apparaat (max 35cm diep), snelle opwarmtijd, graag programmeerbare doorlooptijd (zodat ook bezoek zelf gemakkelijk een bakkie zet). Stomer is niet van belang. Net zo lief een losse melkschuimer voor die enkele cappuccino per week.
Vandaar dat we uitkwamen bij QuickMill 3130.
Zijn er mensen die ervaring met dit apparaat hebben? En wat zijn jullie bevindingen...
Ik ben benieuwd!
Re: Quickmill 3130?
2Quick is een prima apparaat. Simpel en betrouwbaar en zeer lange levensduur. Stuur me een pb, dan kan ik je verder helpen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
Re: Quickmill 3130?
3Wij hebben sinds 1999 een QuickMill, Aquaviva, ik denk een voorloper van de 3130 en bevalt uitstekend. Snel op temperatuur en eenvoudig in onderhoud. Wekelijks goed schoonhouden en hij gaat zomaar 19 jaar mee!
Vriendelijke groet,
Vriendelijke groet,
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.