Gezien de uitgesproken meningen over warmtewisselaars met PID, verwacht ik, dat deze move van ECM wel veel stof zal doen opwaaien.
Bron: www.home-barista.com/espresso-machines/ ... 58054.html en www.ecm.de/en/products/details/product/ ... profi-pid/.
Re: Gespot: ECM Technika V Profi PID
2Wat grappig zo'n berichtje out of the blue over een pid op een HX.
Vrij ongeloofwaardig maar goed, verklaar jezelf nader zou ik zeggen.
Vrij ongeloofwaardig maar goed, verklaar jezelf nader zou ik zeggen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Gespot: ECM Technika V Profi PID
3Lijkt me een vrij doorsnee ding dat er precies uitziet als vele andere. Hoezo stof opwaaien?
Een warmtewisselaar is niet een wereldschokkend fenomeen en een PID is al helemáál niks nieuws meer, dus waar zou 't 'm in moeten zitten. De E61 groep? Ook die kennen we reeds enige jaren. De unieke vormgeving doordat gekozen is voor een min of meer rechthoekige vorm van de machine? Of de gedurfde stap om nu eens iets in chroom uit te brengen?
Een warmtewisselaar is niet een wereldschokkend fenomeen en een PID is al helemáál niks nieuws meer, dus waar zou 't 'm in moeten zitten. De E61 groep? Ook die kennen we reeds enige jaren. De unieke vormgeving doordat gekozen is voor een min of meer rechthoekige vorm van de machine? Of de gedurfde stap om nu eens iets in chroom uit te brengen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino