Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Ik zie nu dat dit te koop is, een tuitenrager, ook voor de stoompijpMarcje schreef:Ik maak ze zeer regelmatig schoon (spoelen na elke sessie + 1x in de week in de Cafiza) en dan koekt het ook niet aan...

Ah de Loire.gilleko B. schreef: za 22 jun 2019, 19:01 Ik schroef ze er voortaan uit. Ga mijn stukje Loire opmaken
Was gewoon in Rotterdamcremalover schreef:Ah de Loire.gilleko B. schreef: za 22 jun 2019, 19:01 Ik schroef ze er voortaan uit. Ga mijn stukje Loire opmaken
Het glooiende landschap,de Chateauxs ,de lieflijke dorpjes .....en de zure wijnen.

Aha.Ben zelf meer van de blonde jongens.(die met een schuimkraag bedoel ikgilleko B. schreef: vr 28 jun 2019, 15:33Was gewoon in Rotterdamcremalover schreef:Ah de Loire.gilleko B. schreef: za 22 jun 2019, 19:01 Ik schroef ze er voortaan uit. Ga mijn stukje Loire opmaken
Het glooiende landschap,de Chateauxs ,de lieflijke dorpjes .....en de zure wijnen.met een wijn uit Sancerre, mooie wijn, sauvignon blanc, gras, passievrucht.Heerlijk bij warm weer.
cremalover schreef:Aha.Ben zelf meer van de blonde jongens.(die met een schuimkraag bedoel ikgilleko B. schreef: vr 28 jun 2019, 15:33Was gewoon in Rotterdamcremalover schreef: Ah de Loire.
Het glooiende landschap,de Chateauxs ,de lieflijke dorpjes .....en de zure wijnen.met een wijn uit Sancerre, mooie wijn, sauvignon blanc, gras, passievrucht.Heerlijk bij warm weer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk)
Geen wijnkenner.Maar ken ze van de vakanties van vroeger.Zuur is wat me bij is gebleven.

Ooh lekker!!!gilleko B. schreef:cremalover schreef:Aha.Ben zelf meer van de blonde jongens.(die met een schuimkraag bedoel ikgilleko B. schreef: vr 28 jun 2019, 15:33 Was gewoon in Rotterdammet een wijn uit Sancerre, mooie wijn, sauvignon blanc, gras, passievrucht.Heerlijk bij warm weer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk)
Geen wijnkenner.Maar ken ze van de vakanties van vroeger.Zuur is wat me bij is gebleven.ik ook hoor