tips zijn nog steeds meer dan welkom!
als ik een rocket e61 moest nemen, is dan zo een erics thermometer bijna een must?
Weet dat hij in Gent ook staat. Van bij mij naar Gent moet ik over de Antwerpse ring. Kans dat ik langer onderweg ben dan naar PTI is groot. Bij casa barista hebben ze hem volgens mij nietHanR schreef:Niet dat ik Arnoud en Roland de handel niet gun, maar bij Fixpresso in Gent staat de Lelit ook.
Anders een keer bij Casabarista in Roosendaal kijken.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
nee in het geheel nietseels schreef: wo 17 jul 2019, 11:19 als ik een rocket e61 moest nemen, is dan zo een erics thermometer bijna een must?
Ik noem het hendel.Want er zit een hendel aan.Logisch.fransg schreef: wo 17 jul 2019, 10:32Mee eens, al kan ik me er nog steeds over opwinden dat @3aan in mei 2011 "trial and error" verkeerd schreef. Maar goed, daar begin ik niet meer over, dat zou flauw zijn evenals dat gehamer op 'hevel' en 'pistoolgroep'.bobbee schreef: wo 17 jul 2019, 10:18Knap dat jij dat weet, maar dat weten we nu wel.@3aan schreef:Hevel? Je bedoeld Piston?
@3aan schreef:At, ik vind het schitterend, laat ze maar lullen over de kosten, ontwikkeling kost geld, daar kan je natuurlijk niet omheen "trail and error"
Beter dan je oude 800 zal het niet meer worden.Geen spijt dat je hem verkocht hebt?seels schreef: di 16 jul 2019, 14:50 Hoi.
Het begint weer te kriebelen om toch nog eens een nieuwe machine aan te schaffen.
Heb nu een Pavoni die meer dan goed werk levert maar wil toch weer iets anders.
Een paar die in aanmerking komen
Profitec pro 500. Maar hier lees ik veel temperatuur problemen over. Iemand ervaring?
De lelit Bianca. Eigenlijk buiten het budget en ik denk voor mij te veel opties...
Een vergelijkbare rocket machine?
Hevel is natuurlijk de holy grail maar op deze moment heb ik geen plaats daarvoor
Iemand ervaring met de bovenste machines of tips?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ergens wel wat spijt dat hij weg is. Mede omdat ik in de niche een fantastische maler heb gevonden die mss wel mooi paste bij de profitec. Spijtig dat ik ze nooit samen heb getest. Maarja het zij zo. De keuken is nu zodanig gerenoveerd dat ik geen hendel machine meer kan zetten door de bovenkastjes.cremalover schreef:Beter dan je oude 800 zal het niet meer worden.Geen spijt dat je hem verkocht hebt?seels schreef: di 16 jul 2019, 14:50 Hoi.
Het begint weer te kriebelen om toch nog eens een nieuwe machine aan te schaffen.
Heb nu een Pavoni die meer dan goed werk levert maar wil toch weer iets anders.
Een paar die in aanmerking komen
Profitec pro 500. Maar hier lees ik veel temperatuur problemen over. Iemand ervaring?
De lelit Bianca. Eigenlijk buiten het budget en ik denk voor mij te veel opties...
Een vergelijkbare rocket machine?
Hevel is natuurlijk de holy grail maar op deze moment heb ik geen plaats daarvoor
Iemand ervaring met de bovenste machines of tips?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aah vandaar. Nene ik woon in Turnhout vlakbij (20min) EindhovenHanR schreef:Alleen bij Casabarista Roosendaal, maar dan kun je beter even doorrijden naar Amstelveen.
Ik had Fixpresso genoemd, omdat ik mij meende te herinneren dat u in Brugge of Gent woont.
Bovendien heeft hij veel Profitec.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk