Re: Keuze uit hogere segment machines
32Doen.
Bedenk wel dat de Atom heel veel stiller is dan de Olympus. Zelfde motor en maalschijven. Ik knap persoonlijk af op de sound van de Olympus. Ook al is het maar een paar seconden.
Maalsel is van Atom/Olympus 75 TiN top. Valt niet te upgraden. Alleen de "side graden". Zelfs de Monolith Flat en Mythos gebruiken dat maalwerk.
Bedenk wel dat de Atom heel veel stiller is dan de Olympus. Zelfde motor en maalschijven. Ik knap persoonlijk af op de sound van de Olympus. Ook al is het maar een paar seconden.
Maalsel is van Atom/Olympus 75 TiN top. Valt niet te upgraden. Alleen de "side graden". Zelfs de Monolith Flat en Mythos gebruiken dat maalwerk.
Laatst gewijzigd door bvds op do 08 aug 2019, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
33Volgende week ga ik naar Marcje die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
Zal er in ieder geval rekening mee houden.
Laatst gewijzigd door RCDingen op do 08 aug 2019, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
34neunen is nu ook niet zo heel ver van turnhout, hiereen (ook) een lelit bianca gebruiker.. altijd welkom (alhoewel ik hem zelf nog aan het leren kennen ben...RCDingen schreef: wo 07 aug 2019, 21:55 Volgende week ga ik naar Marc die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
voor goede boontjes en niet al te duur ken ik in retie nog een goed adresje.. (ook niet gek ver van neunen als ik me niet vergis)
35Dat adresje in Retie wil ik ook wel....
Quickmill 2820 / Carimali M1
36Daar bedoel je ex-koffieprater Ludo mee neem ik aan? Hele aardige kerel en zeker een aanrader! Ik woon zelf bovenin Nederland, dus voor mij geen optie, maar hij is een keer naar Groningen gekomen bij een meeting bij mij thuis.seels schreef: wo 07 aug 2019, 23:29neunen is nu ook niet zo heel ver van turnhout, hiereen (ook) een lelit bianca gebruiker.. altijd welkom (alhoewel ik hem zelf nog aan het leren kennen ben...RCDingen schreef: wo 07 aug 2019, 21:55 Volgende week ga ik naar Marc die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
voor goede boontjes en niet al te duur ken ik in retie nog een goed adresje.. (ook niet gek ver van neunen als ik me niet vergis)
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode
37Ik weet niet of het toegestaan is maar check www.byrgirros.be degelijke koffie en altijd en toffe babbel gegarandeerd! En vers gebrand. Brand normaal elke woensdaggoosman schreef:Dat adresje in Retie wil ik ook wel....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
38Jep ludo, top kerel en inderdaad goede koffie. Ik neem hier en daar wat af maar meestal staat hier toch koffie van hemNomad schreef:Daar bedoel je ex-koffieprater Ludo mee neem ik aan? Hele aardige kerel en zeker een aanrader! Ik woon zelf bovenin Nederland, dus voor mij geen optie, maar hij is een keer naar Groningen gekomen bij een meeting bij mij thuis.seels schreef: wo 07 aug 2019, 23:29neunen is nu ook niet zo heel ver van turnhout, hiereen (ook) een lelit bianca gebruiker.. altijd welkom (alhoewel ik hem zelf nog aan het leren kennen ben...RCDingen schreef: wo 07 aug 2019, 21:55 Volgende week ga ik naar Marc die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
39Thanx !seels schreef: do 08 aug 2019, 22:04Ik weet niet of het toegestaan is maar check www.byrgirros.be degelijke koffie en altijd en toffe babbel gegarandeerd! En vers gebrand. Brand normaal elke woensdaggoosman schreef:Dat adresje in Retie wil ik ook wel....
Quickmill 2820 / Carimali M1
40Als je nog een leuk malertje met leuke korting zonder wachttijd zoekt....
https://www.kaffee-netz.de/threads/titu ... en.124613/
Erg goed!
https://www.kaffee-netz.de/threads/titu ... en.124613/
Erg goed!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL