Re: Keuze uit hogere segment machines

32
Doen.

Bedenk wel dat de Atom heel veel stiller is dan de Olympus. Zelfde motor en maalschijven. Ik knap persoonlijk af op de sound van de Olympus. Ook al is het maar een paar seconden.

Maalsel is van Atom/Olympus 75 TiN top. Valt niet te upgraden. Alleen de "side graden". Zelfs de Monolith Flat en Mythos gebruiken dat maalwerk.
Laatst gewijzigd door bvds op do 08 aug 2019, 07:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

34
RCDingen schreef: wo 07 aug 2019, 21:55 Volgende week ga ik naar Marc die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
Zal er in ieder geval rekening mee houden.
neunen is nu ook niet zo heel ver van turnhout, hiereen (ook) een lelit bianca gebruiker.. altijd welkom (alhoewel ik hem zelf nog aan het leren kennen ben...

voor goede boontjes en niet al te duur ken ik in retie nog een goed adresje.. (ook niet gek ver van neunen als ik me niet vergis)

36
seels schreef: wo 07 aug 2019, 23:29
RCDingen schreef: wo 07 aug 2019, 21:55 Volgende week ga ik naar Marc die heeft er een staan dus kan ik hem beluisteren.
neunen is nu ook niet zo heel ver van turnhout, hiereen (ook) een lelit bianca gebruiker.. altijd welkom (alhoewel ik hem zelf nog aan het leren kennen ben...

voor goede boontjes en niet al te duur ken ik in retie nog een goed adresje.. (ook niet gek ver van neunen als ik me niet vergis)
Daar bedoel je ex-koffieprater Ludo mee neem ik aan? Hele aardige kerel en zeker een aanrader! Ik woon zelf bovenin Nederland, dus voor mij geen optie, maar hij is een keer naar Groningen gekomen bij een meeting bij mij thuis.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

38
Nomad schreef:
seels schreef: wo 07 aug 2019, 23:29

Daar bedoel je ex-koffieprater Ludo mee neem ik aan? Hele aardige kerel en zeker een aanrader! Ik woon zelf bovenin Nederland, dus voor mij geen optie, maar hij is een keer naar Groningen gekomen bij een meeting bij mij thuis.
Jep ludo, top kerel en inderdaad goede koffie. Ik neem hier en daar wat af maar meestal staat hier toch koffie van hem

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk