Dat is toch de Linea met nep paddle?bvds schreef: wo 14 aug 2019, 22:07Je was me voor. Had meer tekst nodig...zo veel dat er al weer 3 posts hij warenLinea Mini is ook een toppertje!![]()
Re: Keuze uit hogere segment machines
82Een linea heeft nooit een paddle enkel een aan- uit schakelaar als jij dat nep vind dan mag dat maar het is gewoon een design keuze.
83Ik kom op dit forum voor de hobby niet voor de handelcremalover schreef: wo 14 aug 2019, 22:05Ah.De nep linea.
Ff wat anders.
Het siert je dat je niet reclame maakt voor jullie eigen machines.
Maar heeft topicstarters naar mooie vintage machines gekeken?

84Ja. Gewoon een dual boiler met PID en rotatiepomp. Maar wel hele mooie verzadigde groep, mooi gebouwd en tot de verbeelding sprekend merk.
Kortom de ideale machine voor als je wel een echte Premium machine wilt, maar niet te veel features nodig hebt. Juist voor klassieke espresso shots is die machine heel goed. Past dus goed bij wat de topic starten wil.
(En ik heb al gelezen van mod's om van die paddle een echte te maken)
Kortom de ideale machine voor als je wel een echte Premium machine wilt, maar niet te veel features nodig hebt. Juist voor klassieke espresso shots is die machine heel goed. Past dus goed bij wat de topic starten wil.
(En ik heb al gelezen van mod's om van die paddle een echte te maken)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
85Precies dat het is een hoogwaardige machine die je niet overdonderd met allerlei poespas die je als beginner helemaal niet nodig hebt.
86Ja dat weet ik.Das de echte.Pti schreef: wo 14 aug 2019, 22:20 Een linea heeft nooit een paddle enkel een aan- uit schakelaar als jij dat nep vind dan mag dat maar het is gewoon een design keuze.
Maar als je de schuif aan de voorkant van de Mini ziet wat is dan het eerste wat in je op komt?
87Ik drink er regelmatig uit.Pti schreef: wo 14 aug 2019, 22:25 Precies dat het is een hoogwaardige machine die je niet overdonderd met allerlei poespas die je als beginner helemaal niet nodig hebt.
88Nep paddle werkt prima als je het benadert als een tuimelschakelaar toch
Er zijn mods trouwens om hem als paddle te laten werken.

Er zijn mods trouwens om hem als paddle te laten werken.
89cremalover schreef: wo 14 aug 2019, 22:30 Maar als je de schuif aan de voorkant van de Mini ziet wat is dan het eerste wat in je op komt?
Autoverwarming van een Lada 2105...

dus...
90Marcje schreef:cremalover schreef: wo 14 aug 2019, 22:30 Maar als je de schuif aan de voorkant van de Mini ziet wat is dan het eerste wat in je op komt?
Autoverwarming van een Lada 2105...

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!