Re: Cime co 01

11
bobbee schreef: za 31 aug 2019, 09:22 Ook fijn dat je dan een extra rede hebt om naar die vriendin te gaan!
Ja, met de La Pavoni bleek dat toch meer gehannes, wisselende resultaten en met de L-R is het net vals spelen, zo makkelijk om een perfecte espresso te maken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

12
GuidovW schreef: za 31 aug 2019, 09:54 Ik kan je nog wel wat vriendinnen aanbevelen, mocht je tekort komen. :lol: :idea:
Ik heb eraan gedacht een 'vriendintevredenheids-enquete' op te sturen zo van 'u heeft onlangs contact gehad met Frans en hij heeft bij u een espressomachine en koffiemaler geïnstalleerd. Zou u, op basis van dit recente contact, Frans aanbevelen bij uw vriendinnen? Waarbij 0 staat voor 'nee absoluut niet' en 10 voor 'jazeker wel'.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

17
gilleko B. schreef: zo 01 sep 2019, 07:52 Met state of the art afwasbaar tegelwerk.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Dat valt tegen.
Met wegvegen is er kans dat wat van de zwarte viltstift in het voegwerk komt en dan krijg je het er niet makkelijk meer uit.
Ik adviseer een kladblok.

19
fransg schreef: za 31 aug 2019, 10:23
GuidovW schreef: za 31 aug 2019, 09:54 Ik kan je nog wel wat vriendinnen aanbevelen, mocht je tekort komen. :lol: :idea:
Ik heb eraan gedacht een 'vriendintevredenheids-enquete' op te sturen zo van 'u heeft onlangs contact gehad met Frans en hij heeft bij u een espressomachine en koffiemaler geïnstalleerd. Zou u, op basis van dit recente contact, Frans aanbevelen bij uw vriendinnen? Waarbij 0 staat voor 'nee absoluut niet' en 10 voor 'jazeker wel'.

Ha da’s ook een leuke... :P
Alleen een beetje oppassen dat het niet op werken gaat lijken, met het uitsturen van de enquête, nalopen van de vriendinnen die nog niet gereageerd hebben, verwerken van de resultaten, opstellen van verbeterplan (vast niet nodig, uiteraard...), enz.

Voor je het weet heb je geen tijd meer om een leuke espressomachine bij een vriendin te installeren en gebruik je de cafeïne alleen om zo lang mogelijk wakker te blijven in plaats van te genieten. :o :D
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60