Re: Druk bijstellen ECM Technika IV
11Altijd beter om het eerst even te vragen voordat je ergens klakkeloos aan draait. Heel verstandig 
Ah, kak. Sorry, ik dacht dat het een technika IV was. :-/ Nou ja, zet fijne bakkies.HanR schreef: do 05 sep 2019, 09:12 Op de eerste foto is achter het slangetje dat van de pomp komt een T-stuk met een platte kant zichtbaar.
Op de derde foto zie je duidelijk de bovenkant van dit T-stuk. Aan die bovenkant zit een slang tule met daarop een dun slangetje.
Extra aanwijzing: als je gaat blindfilteren (backflushen), zul je zien dat er water uit dit laatstgenoemde slangetje komt.
De verwarring is ontstaan doordat je een Technika 3 hebt in plaats van een Technika 4.
De opv die je van buitenaf kunt bijstellen is een latere toevoeging van ECM. Jouw machine is nog 100% Bezzera.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Zie o.a. dit stukje over hoe in een vabn mijn machines een dubbele OPV werd geplaatst om de pre-infusie / extractie druk te kunnen schakelen:Eduardus schreef: do 05 sep 2019, 09:18snap nog niet helemaal hoe ik op basis van die informatie de druk kan bijstellen. Misschien dat je me dat nog kan vertellen? Thanks!