Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

fransg schreef: zo 26 jan 2020, 14:48Vorige week kwam dat ook ter sprake en toen antwoordde ik ongeveer dit:
Koop rustig 1kg en geniet van de ontwikkeling van de smaak en de doorloop, van wanneer ze nog net te vers zijn (lastige krengen, net pubers maar veelbelovend), tot de espresso heel mooi begint te smaken (de koffieboon als talentvolle jong volwassene), de ontplooiing van de mooie smaken als het te-verse eraf is en de extractie niet meer lastig is maar zonder moeite mooi loopt (de pracht van de volle wasdom des boons), en dan gedurende de weken daarna dat de bonen, als het goed is, wel milder worden van smaak maar toch rijk van complexiteit (de knappe boon op leeftijd, waarvan je meteen denkt, god wat moet die vroeger aantrekkelijk zijn geweest, en nog, welbeschouwd, in schemerlicht), tot ze uiteindelijk nog wel plezierig eindigen maar ook wat afvlakken (het lieve schattige brave oudje waar je de kippensoep wel van lust en een kus maar niet veel meer). En sommige bonen zijn juist na een maand nog wonderbaarlijk.
.... helemaal mee eens
alles tussen pedofiele en necrofilie kan heel mooi en interessant zijn .... of gaat ik nu te ver voor koffie forum
Ertussen zeg je, dus niet met die twee inbegrepen, dan zit je heel veilig en goed, en als daar dan een goeie espresso bij wordt geschonken kan de dag niet stuk!namor schreef: ma 27 jan 2020, 16:28 .... helemaal mee eens
alles tussen pedofiele en necrofilie kan heel mooi en interessant zijn .... of gaat ik nu te ver voor koffie forum![]()
Uiteraard zonder die twee uiterste.... nar 25 jaar steeds taal issuesfransg schreef: ma 27 jan 2020, 16:34Ertussen zeg je, dus niet met die twee inbegrepen, dan zit je heel veilig en goed, en als daar dan een goeie espresso bij wordt geschonken kan de dag niet stuk!namor schreef: ma 27 jan 2020, 16:28 .... helemaal mee eens
alles tussen pedofiele en necrofilie kan heel mooi en interessant zijn .... of gaat ik nu te ver voor koffie forum![]()
Ik had je onmiddellijk begrepen, ik wilde alleen voor de eventueel medelezende zeden-rechercheurs elk misverstand vermijden zodat we niet onnodig 'in beperking' moeten zitten in een onverwarmd cellencomplex met zonder lekkere espresso als universeel mensenrecht.namor schreef: ma 27 jan 2020, 16:51Uiteraard zonder die twee uiterste.... nar 25 jaar steeds taal issuesfransg schreef: ma 27 jan 2020, 16:34Ertussen zeg je, dus niet met die twee inbegrepen, dan zit je heel veilig en goed, en als daar dan een goeie espresso bij wordt geschonken kan de dag niet stuk!namor schreef: ma 27 jan 2020, 16:28 .... helemaal mee eens
![]()

Terug naar “Koffiemolens & malers”