Marcje schreef:Waarom moet er in de 'hele discussie' altijd zo gepolariseerd gepraat worden in de media? En halen we er allemaal zaken bij die er niets mee te maken hebben?
Ik ben bv helemaal geen 'anti-vaxxer' of 'weigeraar', ik kies er alleen niet voor. En ik respecteer eenieder's keuze. Als iedereen dat zou doen, dan kunnen we weer normaal met elkaar praten en samen leuke dingen doen.
Niet te druk om maken.
Wat ik grappig vind en mij verbaasd is dat de voorstanders die kiezen om zich te laten vaccineren graag nog even "opkomen" vóór vaccineren in een discussie terwijl alle overheden, media op tv, Amerikaanse talkshow hosts, kranten overal dat al doen. Het zou dus eigenlijk helemaal niet nodig hoeven zijn om dat nog even extra te onderstrepen. Als ik vertouwen zou hebben in, in dit geval het vaccin, dan zou ik die gewoon nemen en de boel de boel laten ongeacht wat een ander roept. Ik neem ook iedereen serieus en ga er vanuit dat je niet zomaar iets in laat spuiten
Eigenijk zouden de vaccins 500 euro moeten kosten. En voor de minder bedeelde 100 euro. Dat kan, want we hebben ook eigen risico zorg, toeslagen die heel goed alles regelen. Want als een vaccin wel geld zou kosten denk ik dat er een hoop mensen wel gaan nadenken wat ze kopen. Net als het uitzoeken van een koffiemaler en espresso apparaat! Oh ja, en de koffiebonen natuurlijk!