Re: Weber Key

32
B003 schreef: di 22 jun 2021, 16:35 Ik denk dat hij ook door Eureka voor 1800 in de markt gezet zou worden. En ook nog wel voor 800. Maar het marktaandeel zal ze misschien te klein zijn.
Als Eureka dat zou doen, zou men zeggen dat het een rip-off van de HG One / Weber is wat design betreft, dus de potentiële Weber fans kopen 'm dan absoluut niet en dan wordt de R&D voor een misschien niet eens bestaande groep fans wel erg kostbaar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

34
fransg schreef:
B003 schreef: di 22 jun 2021, 16:35 Ik denk dat hij ook door Eureka voor 1800 in de markt gezet zou worden. En ook nog wel voor 800. Maar het marktaandeel zal ze misschien te klein zijn.
Als Eureka dat zou doen, zou men zeggen dat het een rip-off van de HG One / Weber is wat design betreft, dus de potentiële Weber fans kopen 'm dan absoluut niet en dan wordt de R&D voor een misschien niet eens bestaande groep fans wel erg kostbaar.
Dan zullen Niche fans ook niet de vierkante "lookalike" van Eureka kopen, de Oro SD.
Maar anderen vast weer wel.
Hadden zij een model als de KEY dan zou dat voor mensen zoals ik prima voldoen!

35
tohenk2 schreef: di 22 jun 2021, 16:03 Ok. Besteld.
En ja ik zeg het goed ;)

Ik heb na 6 mislukte Indiegogo pogingen, contact met Indigogo en de ING ook maar contact opgenomen met Douglas Weber.

Hij had een backup mogelijkheid voor dit soort rare gevallen, en dat werkte wel.

Mooi om te merken dat hij snel reageert en een vangnet heeft - goede service ook.

Ook de aankoop gedaan en de Kopi laten schieten. Wel lang wachten :o , ben ik niet zo goed in.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64

37
B003 schreef: di 22 jun 2021, 17:33Dan zullen Niche fans ook niet de vierkante "lookalike" van Eureka kopen, de Oro SD.
Niche moet het niet hebben van de truttige vormgeving, die machine is voorheen juist een succes geweest ondanks die looks en dankzij de lage prijs en de vele leuke after market mods ervoor.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino