Espressomachine La Marzocco Linea Mini (Geel)
€ 3.880,00
https://link.marktplaats.nl/m1732798884 ... ialbuttons
Die molen beter niet overnemen wanneer je je toch al in dit segment begeeft

Voor dat bedrag dat ie vraagt heb je een nieuwe Decent, of is dat te hard vloeken in de kerk? Gemakkelijker te verhuizen alvastPti schreef:Nog moar duuzend derbij en je hebt een Speedster
Zeker!De B. Cormorant schreef: vr 30 jul 2021, 20:37 Zou wel eens leuk zijn om eens blind te proeven tussen een aantal machines met dezelfde bonen en maler om te zien waar de verschillen zitten in de tas.
En daarna eens de verschillende malers op 1 machine.
Begrijp ik volledig hoor, zeker met jouw achtergrond. Maar een "eenvoudige" machine als de LM Mini moet toch een bepaalde meerwaarde resulteren in het kopje om zijn prijs te kunnen rechtvaardigen.Pti schreef:Naja, zoals ik in mijn post probeerde door te laten schemeren is het esthetische aspect ook gewoon ontzettend belangrijk. Als je er zelf vooral ontzettend blij mee bent, zal die espresso ook wel deugen.
een fabrikant van enige naam en faam in de horeca-machines kan met het argument van 'het is duur dus het zal wel goed zijn' wegkomen, dankzij het merkje op de machine.De B. Cormorant schreef: vr 30 jul 2021, 21:43Maar een "eenvoudige" machine als de LM Mini moet toch een bepaalde meerwaarde resulteren in het kopje om zijn prijs te kunnen rechtvaardigen.
Terug naar “Leuk en interessant”