Mijn uitgangspunt is immer dat jij het goed bedoelt.
Re: COVID-19 & de koffiewereld
721LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Mijn uitgangspunt is immer dat jij het goed bedoelt.
bobbee schreef:Het "nieuws" gaat alle kanten op.
Beetje knippen en plakken, filmpje hier, filmpje daar. En iedereen vindt zichzelf expert na persoonlijke analyse van wat ze gezien hebben op youtube, TV of waar dan ook.
Hier ook zo'n voorbeeld van knip en plak werk.
https://youtu.be/6AS1-xFWQHk

Reden te meer om op te passen door 1 individuele weergave in de krant te lezen dat mogelijk als richtinggevend kan worden opgevat.Marc O. schreef:Puur empirisch:
Er zijn in Nederland ca. 1.8 miljoen mensen besmet met corona, waarvan er 18 duizend zijn overleden. Uit eerste hand weet ik van het overlijden van 4 mensen aan corona.
Er zijn ca. 14 miljoen mensen geprikt, waarvan zo'n beetje iedereen die ik ken. Ik heb van niemand gehoord dat ie iemand kent die is overleden door- of na het vaccin te hebben gekregen.
Nu ben ik geen statisticus en bovenstaande redenering zal vast wel aan alle kanten rammelen, maar voor mij is dit voorlopig afdoende bewijs dat de prik veiliger is dan het virus. Lange termijn effect? Die kennen we van het virus ook niet.

Ik plaatste enkele koppen uit het lange artikel. In het gehele artikel ging het over veel meer gevallen. Ik heb niet de hele tekst overgenomen, omdat het nu eenmaal zo is dat wie al een bepaalde overtuiging heeft toch door geen enkele massa aan andere informatie meer kan worden beïnvloed.gilleko B. schreef: vr 06 aug 2021, 15:32Reden te meer om op te passen door 1 individuele weergave in de krant te lezen dat mogelijk als richtinggevend kan worden opgevat.
fransg schreef: vr 06 aug 2021, 15:36 omdat het nu eenmaal zo is dat wie al een bepaalde overtuiging heeft toch door geen enkele massa aan andere informatie meer kan worden beïnvloed.
Terug naar “Leuk en interessant”