Voor als je op zoek bent naar een end-game grinder
Re: Lagom P100
2Wat een leukertje! Zeker die kleine van 319 euro,om mee op vakantie te nemen.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
3€2.650,-- voor een niet GBW molen flink aan de prijs. 93mm SPP flat burrs, ze worden steeds groter voor thuisgebruik. Ben benieuwd hoe goed deze is. Elke keer weer nieuwe single dosing machines met een Battlestar Galactica of planet Krypton design.

4Eigenijk moeten wij forumleden zelf eens aan de slag met het ontwikkelen van een maler...
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Eens! Kunnen de andere fabrikanten inpakkenbobbee schreef:Eigenijk moeten wij forumleden zelf eens aan de slag met het ontwikkelen van een maler...

Heb er wel eens over nagedacht. Vaak mist een molen iets waardoor het het net niet is.
7Euh, we zijn nog niet begonnen hoor.ErikW schreef:Is helaas al uitverkocht!

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8De wereld draait steeds snellerbobbee schreef: ma 06 sep 2021, 22:16Euh, we zijn nog niet begonnen hoor.ErikW schreef:Is helaas al uitverkocht!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
9Ik zie een gelijkenis met die brutalistische architectuur t.t.v. het IJzeren gordijn. Deze site doet er katten in.

10Gemalen kat!gilleko B. schreef:Ik zie een gelijkenis met die brutalistische architectuur t.t.v. het IJzeren gordijn. Deze site doet er katten in.