Re: COVID-19 & de koffiewereld

1052
Dat lijkt op het eerste gezicht wel vreemd over te komen vanuit een doelmatigheidstoetsing. Na de grondslag van IC'sontlasten, vervolgens aantal besmettingen, vervolgens aantal verwachte besmettingen en nu de mogelijke belasting van de IC's omdat 15% nog niet gevaccineerd is, zou je nu al moeten concluderen dat die vaccinatie niet eeuwigdurend is,.dat is geen enkele middel. "Totdat er andere regelgeving komt", okee.

1056
Dirk Jan schreef: ma 04 okt 2021, 19:07 Dank u allen. En ja, ik heb 2 prikken, dat had ik nog wel ff kunne zegge.
Dan is het krijgen van de QR code redelijk simpel:
Download de CoronaCheck app.
Login met je DigiD
De code wordt aangemaakt en kun je iedere keer opnieuw tevoorschijn toveren
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

1059
GuidovW schreef: di 05 okt 2021, 16:15
Dirk Jan schreef: ma 04 okt 2021, 19:07 Dank u allen. En ja, ik heb 2 prikken, dat had ik nog wel ff kunne zegge.
Dan is het krijgen van de QR code redelijk simpel:
Download de CoronaCheck app.
Login met je DigiD
De code wordt aangemaakt en kun je iedere keer opnieuw tevoorschijn toveren
Ja, klopt, dat vaccineren, dat vond ik niet het probleem. Vertrouwen in de digitale verbindingen die er gelegd moeten worden in de app om de QR-code te verkrijgen, dat is meer het punt. Overheid en ICT ;)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

1060
En niemand vindt het een probleem dat je een QR code krijgt omdat jij je hebt laten injecteren en anders geen toegang meer krijgt tot bepaalde dingen die voorheen wel voor iedereen toegankelijk waren?
Dat was een jaar geleden een complotterig idee van de zotte en nu is het OK en acceptabel?

Ik begrijp dat niet. Sorry.

Maar ik laat het los. Ga er niet meer op in want het lijkt niets uit te maken en iedereen doet maar met zijn QR code. Op naar de toekomst hoe die dan ook moge uitpakken.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!