Goedendag,
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen? De Mahlkonig K30 Twin heeft 2 relatief kleine stolpen voor opvang van koffiebonen.
Ik zoek 2 rechthoekige stolpen die met een aanpassing op de Mahlkonig K30 Twin passen. Zie bijgesloten foto. De aanpassingsringen die heb ik maar de stolpen op de foto moest ik inleveren bij de overstap naar een andere koffie leverancier.
De leverancier van Mahlkonig heeft helaas geen grotere stolpen.
Iemand enig idee waar deze 2 rechthoekige stolpen te krijgen zijn?
Met vriendelijke groet,
Sander van Beest
Re: rechthoekige stolp voor op Mahlkonig K30 Twin
2Lijkt me een custom product, heb je al eens een mailtje naar Lavazza gestuurd?
3Het is blijkbaar een item van Lavazza.
Ik zie ze aangeboden voor de Mazzer Super Jolly. En zo te zien op jouw foto is er een verloopring gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Ik zie ze aangeboden voor de Mazzer Super Jolly. En zo te zien op jouw foto is er een verloopring gemaakt.

4Major.chomburg schreef: di 19 okt 2021, 19:04 Het is blijkbaar een item van Lavazza.
5Inderdaad, dat dacht ik ook, de molen op het plaatje is een Major. Kom maar kijken 
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
6Haha, okay, ik had eerst een foto gevonden met een Super Jolly. Later deze foto die ik beter vond.
Ik ben ook geen Mazzer kenner...
Maar scherp opgemerkt!
Ik ben ook geen Mazzer kenner...
Maar scherp opgemerkt!
7Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
8Heb je ze al gevonden? Heb misschien wat voor je
Faema Lambro - Mazzer Major E
9SandervanBeest schreef: di 19 okt 2021, 12:06 Goedendag,
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen? De Mahlkonig K30 Twin heeft 2 relatief kleine stolpen voor opvang van koffiebonen.
Ik zoek 2 rechthoekige stolpen die met een aanpassing op de Mahlkonig K30 Twin passen. Zie bijgesloten foto. De aanpassingsringen die heb ik maar de stolpen op de foto moest ik inleveren bij de overstap naar een andere koffie leverancier.
De leverancier van Mahlkonig heeft helaas geen grotere stolpen.
Iemand enig idee waar deze 2 rechthoekige stolpen te krijgen zijn?
Met vriendelijke groet,
Sander van Beest
Faema Lambro - Mazzer Major E
10Één bericht op maandag 18 oktober, daarna nooit meer teruggezien. Via z'n profielpagina kun je hem mailen, maar op het forum geef ik het weinig kans