Re: Bonenmaler Gino Rossi RR45

16
Caroline11 schreef: wo 27 okt 2021, 21:35 Mochten we besluiten om toch een andere aan te schaffen…. Welke wordt ons dan aanbevolen als we geen gedoe meer willen met boontjes wegen?
Bedoel je welke maler, of welke espressomachine?

Indien maler: de Eureka Mignon Specialita wordt door velen als goeie 'value for money' gezien.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Bonenmaler Gino Rossi RR45

20
En deze molen?
Macap MXD
Hi Carolien, de reden van de verkoop is dat hij niet meer gebruik is omdat de zakelijke bar in ons bedrijf verbouwd is en we een ander koffiemachine gebruiken van Nespresso. De machine is 5 jaar oud en 1,5 gebruikt. Minimaal weliswaar. (Het was meer een marketing ding dan een functioneel ding). De molen was €1059,- aanschaf. Is in heel goede staat. Eerste eigenaar, garantie weet ik niet, ga ik wel van uit. Ik heb geen bon meer of factuur ik ga er naar zoeken. Moet er zijn maar is 5 jaar geleden. De prijs die er in de markt voor staat is op dit moment 2e hands 750,- bij de horecagroothandel. Maar wel intensief gebruikte. Deze is niet veel gebruikt, kan je ook aan de teller zien.