Re: Hoe hebben we ooit zonder gekund!

36
Gaaf! Is dus onderdeel van onze Vaderlandsche Geschiedenisch!

(bij Radio Bergeijk was een rubriek over de historie van het dorp waarbij veel woorden een extra "sch" kregen, vanwege aangezien het over dingen uit het verleden ging)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

37
cremalover schreef:Hierop heb ik drie jaardoorgebracht.Van mijn tweede tot mijn vijfde levensjaar.
IMG_20211209_112255.jpg
Zo een hebben we in de keuken staan, zeer stevig om wat uit de allerhoogste kastplankjes te pakken en lekker zittend de patatten schillen en gelijkmatige reepjes voor de frieten te snijden, jaren geleden eentje weggegeven, toen sta in de weg en nu een handig ding op een rommelmarkt gescoord, zelfs een mooiere uitvoering dan dat we hadden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

39
fransg schreef: do 09 dec 2021, 16:23 Gaaf! Is dus onderdeel van onze Vaderlandsche Geschiedenisch!

(bij Radio Bergeijk was een rubriek over de historie van het dorp waarbij veel woorden een extra "sch" kregen, vanwege aangezien het over dingen uit het verleden ging)
"Brabantsch Heem"
Fantastisch!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Eureka XL | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

40
cremalover schreef:
fransg schreef: do 09 dec 2021, 12:20
cremalover schreef: do 09 dec 2021, 11:12 1639044667237.jpg
Onmisbaar.Twee eetlepels suiker in een espresso deponeren gaat zo een stuk makkelijker.
Geweldig!
https://shie.nl/bedrijven/broek-j-m-m-v ... 1930-1973/
Leuk, ik heb die smalle cilindervormige al jaren in de verzameling.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.