Ik zie het maar als responsible disclosure. Krijg ik nu een T-shirt?

Ik denk nu dat het een code is voor "testpagina", misschien initialen van de websitebouwer. Verder is er niets op hun website met TSL als woord/afkorting.
Op Home-Barista en Kaffee Netz zijn inmiddels topics met 100+ pagina's te vinden. Daar moet alle recente info wel tussen staan.Starred schreef: ma 17 jan 2022, 19:38 Ik begreep dat de nieuwe burrs juist weer gericht zijn op traditionele espresso, maar ook geschikt voor filter.
Iemand nog additionele informatie ergens vandaan gehaald?
En goed bouwkwaliteit met kleine toleranties. Plus variabele rpm. Maar los daarvan komt goed uitgelijnde Giota met SSP erg heel dicht bij in de buurt. Qua maalsel dan.Het grootste prestatie voordeel van de P64 leunt vooral op de SSP schijven.
Daar lees ik mee (HB), maar staat niks tussenYpuh schreef: ma 17 jan 2022, 21:15Op Home-Barista en Kaffee Netz zijn inmiddels topics met 100+ pagina's te vinden. Daar moet alle recente info wel tussen staan.Starred schreef: ma 17 jan 2022, 19:38 Ik begreep dat de nieuwe burrs juist weer gericht zijn op traditionele espresso, maar ook geschikt voor filter.
Iemand nog additionele informatie ergens vandaan gehaald?
Terug naar “Koffiemolens & malers”