Re: Oeps Pavoni sleeve stukje afgebroken

11
Die sleeve hoeft er eigenlijk niet uit behalve als hij stuk is. Schoonmaken hoeft ook niet door hem eruit te halen.

Maar goed, kun je niks bedenken om de sleeve eruit te krijgen? Misschien kun je hem verder breken of iets schuin erin drukken en proberen te draaien?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Oeps Pavoni sleeve stukje afgebroken

12
Keyser schreef: vr 21 jan 2022, 19:05 Ja maar zo zit ik niet in elkaar. Maar het is op dit moment niet nodig om alle rubbers in de machine te vervangen. Dat is dan toch ook weggooien van geld? Wil best de groep volledig laten doen. Maar met het gedeelte van de boiler is niets mis. Wanneer daar een lek ontstaat, dan kan dat toch onmogelijk te herleiden zijn naar de sleeve? Ik zie het niet zo.

Wanneer je bij de fietsenmaker je band laat plakken en hij is verder oke. Dan geef je hem toch ook geen grote beurt? Of ga je dan terug met mijn zadel verzakte door jouw geplakte band? Of mijn voorwiel is nu lek doordat jij mijn achterwiel verkeerd hebt geplakt.
Ik kan jouw redenering goed volgen en ik kan me ook heel goed voorstellen waarom een reparateur er (na veel ervaring) anders naar kijkt ;-)

Je moet dus gewoon iemand hebben die net zo in elkaar zit als jij wat dit aangaat ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino