Iemand tips?
Re: WDT
2https://nl.aliexpress.com/item/1005003872175340.html
tip van Bobbee
viewtopic.php?f=30&t=11641&hilit=deurkn ... 00#p138194
tip van Bobbee
viewtopic.php?f=30&t=11641&hilit=deurkn ... 00#p138194
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6Ik vind de puckrake van Arjen hier op het forum erg mooi met accupunctuur naaldjes is incl houder. Maar als je meer van het hout bent is dit wss een goede optie.Starred schreef: di 22 feb 2022, 20:48 Ik zoek een goed maar ook mooi WDT tooltje, eentje die niet los rondslingert op je aanrecht![]()
Iemand tips?
Linea Mini R Zwart - Sculptor 078S Zwart - Specialita Mat Zwart
7+1, ben ook erg tevreden met die van Arjen. De naaldjes zijn precies de juiste dikte; niet teveel verstoring en sterk genoeg om niet te buigen. Het standaardje is ook fijn, al moet je wel even opletten hoe je hem erop zet.mr Blanc schreef: wo 23 feb 2022, 08:34 Ik vind de puckrake van Arjen hier op het forum erg mooi met accupunctuur naaldjes is incl houder. Maar als je meer van het hout bent is dit wss een goede optie.
Vond de Duomo Eight ook verrassend fijn werken, die is alleen 26x zo duur en niet per se sneller/beter. Wel mooier om te zien/vast te houden
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
8Ypuh schreef:Vond de Duomo Eight ook verrassend fijn werken, die is alleen 26x zo duur en niet per se sneller/beter. Wel mooier om te zien/vast te houdenmr Blanc schreef: wo 23 feb 2022, 08:34 Ik vind de puckrake van Arjen hier op het forum erg mooi met accupunctuur naaldjes is incl houder. Maar als je meer van het hout bent is dit wss een goede optie..

10Had die van Arjen ook op mijn lijstje staan, Tot Dat degene die ik paar maanden terug via Ali bestelde tóch ineens besloot om binnen te komen (Sorry Arjen, ik hou hem in gedachte
)
Roestvrijstalen Naald 58Mm 51Mm 53Mm Koffie Sabotage Distributeur Leveler Koffiezetapparaat Koffie Tool
https://a.aliexpress.com/_mqUQwmu
Deze heb ik nu sinds een weekje in gebruik
en merk dat ik een veel stabielere "flow control" heb sinds ik dit erbij gebruik i.p.v. een sate prikker.
Sluit mooi op de portafilter aan ook! Ik besef me dat ie qua kwaliteit wellicht niet zo lang mee zal gaan als de Duomo, maar om eens echt te ervaren wat dit doet in de prep absoluut een goede koop geweest.
Geniet nu ook veel meer van consistentie icm Single Dosen
Roestvrijstalen Naald 58Mm 51Mm 53Mm Koffie Sabotage Distributeur Leveler Koffiezetapparaat Koffie Tool
https://a.aliexpress.com/_mqUQwmu
Deze heb ik nu sinds een weekje in gebruik
en merk dat ik een veel stabielere "flow control" heb sinds ik dit erbij gebruik i.p.v. een sate prikker.
Sluit mooi op de portafilter aan ook! Ik besef me dat ie qua kwaliteit wellicht niet zo lang mee zal gaan als de Duomo, maar om eens echt te ervaren wat dit doet in de prep absoluut een goede koop geweest.
Geniet nu ook veel meer van consistentie icm Single Dosen
Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *