Re: Weber Key

243
De B. Cormorant schreef: di 12 apr 2022, 20:31 Grappig, door jouw berichtje net even gekeken en ik ook
Ja toevallig net vandaag als de review van James online staat. Wel jammer dat het allemaal zo lang geduurd heeft.
Die van mij komt te koop dus mocht iemand interesse hebben stuur maar een PB.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64

244
Tja crowdfunding hé. Je moet voorzichtig zijn, je koopt in se niks. Je supportert voor een project door een donatie in ruil voor een beloning als en wanneer het lukt.
Als je er besluit voor te gaan dan moet je gewoon achterover leunen en zien waar, hoe en wanneer het afloopt.
Als ik die commentaren zo allemaal lees zijn er veel mensen toch niet zo goed op de hoogte .
Ik ben al van in het begin selectief, al mijn projecten zijn gelukt, deels geluk maar ook deels selectief zijn en alles werkt nog. Dus ik mag niet klagen..

Succes met de verkoop

246
De B. Cormorant schreef: di 12 apr 2022, 21:23 Tja crowdfunding hé. Je moet voorzichtig zijn, je koopt in se niks. Je supportert voor een project door een donatie in ruil voor een beloning als en wanneer het lukt.
Als je er besluit voor te gaan dan moet je gewoon achterover leunen en zien waar, hoe en wanneer het afloopt.
Als ik die commentaren zo allemaal lees zijn er veel mensen toch niet zo goed op de hoogte .
Ik ben al van in het begin selectief, al mijn projecten zijn gelukt, deels geluk maar ook deels selectief zijn en alles werkt nog. Dus ik mag niet klagen..

Succes met de verkoop
Ja dat vind ik allemaal niet zo erg. Meer de manier van communiceren vanuit Weber waaraan ik me heb gestoord. Het zal vast een goede molen zijn maar ik ben nu voorzien, en tevreden met wat ik nu heb staan. Dit ook gezien mijn 54MM standaard.
Laatst gewijzigd door fuel op di 12 apr 2022, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64