[Help] Bovenste drager maalschijven vast LSM 97

1
Ik wilde voor een vriend wat koffie malen (supermarkt), dat ging al niet zo heel geweldig. Zelfs een keer de molen vast laten lopen. Met uitzuigen en grover zetten opgelost. Ik wilde de kans waarnemen om de molen van binnen schoon te maken. Bij het er af draaien van de bovenste drager ging deze steeds stroever lopen en nu zit hij muurvast. Is dit op te lossen?
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: [Help] Bovenste drager maalschijven vast LSM 97

5
Buurman gaat me er bij helpen. Ik hoop wel dat het inderdaad "alleen maar" vuil is, anders ben ik de sjaak. Ik zie op het internet dat de drager onder (aluminium) en boven (messing) wel eens in elkaar kunnen lopen en dat de schroefdraad dan naar zijn grootje is. Al even gekeken naar spares; laat ik zeggen dat de molen dan total loss is...
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™