[NIET MEER NODIG] MACAP tamper ding
1Heeft iemand deze liggen en wil je die voor een schappelijke prijs verpatsen?

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Dat is jammer. Maar, was het niet zo dat je hem aan Adriaan had gegeven? Staat mij iets van bij.fransg schreef:Ik heb de mijne lang geleden uitgeleend aan de man van cafenation, nooit meer wat van gehoord dus ik denk dat die ver weg is geraakt.
Ok. ben benieuwd.ErikW schreef:Zal je volgende week even een PB sturen.
Wel een Cafelat tamperstation, ik heb wel zo'n "ding" van Henk Langecamper overgenomen, is niet aan te raden is een onding, kan je beter een Chinese vlakke indruktamper nemen, gebruik die nu in m'n kar en thuis en is een stuk beter tegen RSIbobbee schreef:Dat is jammer. Maar, was het niet zo dat je hem aan Adriaan had gegeven? Staat mij iets van bij.fransg schreef:Ik heb de mijne lang geleden uitgeleend aan de man van cafenation, nooit meer wat van gehoord dus ik denk dat die ver weg is geraakt.

Thanks Adriaan, die heb ik ook. Werkt prima inderdaad.@3aan schreef:Wel een Cafelat tamperstation, ik heb wel zo'n "ding" van Henk Langecamper overgenomen, is niet aan te raden is een onding, kan je beter een Chinese vlakke indruktamper nemen, gebruik die nu in m'n kar en thuis en is een stuk beter tegen RSIbobbee schreef:Dat is jammer. Maar, was het niet zo dat je hem aan Adriaan had gegeven? Staat mij iets van bij.fransg schreef:Ik heb de mijne lang geleden uitgeleend aan de man van cafenation, nooit meer wat van gehoord dus ik denk dat die ver weg is geraakt.