Re: Welk espressoapparaat moet ik kopen?

21
cremalover schreef:
Spironski schreef:Met dat budget zou ik espresso vergeten, ik denk dat het teleurstellingen zal opleveren. Zie mijn eerste post, koop een mooie caffetière, een redelijke maler en een pak versgebrande koffie, daarmee haal je een veel beter resultaat dan een budget espressoapparaat en voorgemalen -dus ouwe- koffie.
Ben ik niet met je eens.Mijn thermo quick zet een super bak espresso of cappucino.Kost nieuw wel 650 euro.Maar die van mij is te koop .Goed als nieuw.1,5 jaar oud.Mag voor 200 eurotjes de deur uit.
Koper mag hier de kwaliteit testen. :mrgreen:

Oh ja.Zonder maler kun je het vergeten .Dam wordt het niks.

Hier staat toch een erg mooi setje. :mrgreen:

viewtopic.php?f=14&t=1655" onclick="window.open(this.href);return false;
Beetje jammer dat je je spullen op deze manier aan de man wilt brengen.
Is de 6th wave aan het voorbereiden

22
Jij vindt dat jammer.Ik dus niet.Set staat al een tijdje op MP en zal binnenkort verkocht zijn.
Topicstarter zoekt ietys voor 200 euro.Ik attendeer hem op een mogelijkheid.Maar zeg er gelijk bij dat het zonder maler niks wordt.
Jammer?
Ik geef hem een tip.

Zie het probleem niet.Zit al jaren op een Harley forum.Komt het ter sprake dat iemand een carburateur zoekt van 35 jaar oud en ik heb er een liggen dan geef ik hem die info.Wat is daar mis mee?

24
Dat hoeft toch ook weer niet? Ik denk dat Nauti dit ook niet bedoelt, het is prima om je apparatuur hier te koop te hebben. Het is gewoon wat eleganter om naar het "te koop aangeboden-forum" te verwijzen, dan om je eigen dingen hier te gaan "pluggen", da's alles.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

25
Spironski schreef:Dat hoeft toch ook weer niet? Ik denk dat Nauti dit ook niet bedoelt, het is prima om je apparatuur hier te koop te hebben. Het is gewoon wat eleganter om naar het "te koop aangeboden-forum" te verwijzen, dan om je eigen dingen hier te gaan "pluggen", da's alles.

ik weeg 103 kg.Elegant ben ik niet en zal ik nooit worden. :mrgreen: Denk dat het zo wel goed is.
Kan het promote van zo'n quick thermoblock maar moeilijk laten.Ben na 15 jaar nog steeds een aanhanger van dit principe.Hoop dat het met mijn Andrea net zo gaat. ;)

26
cremalover schreef:Jij vindt dat jammer.Ik dus niet.Set staat al een tijdje op MP en zal binnenkort verkocht zijn.
Topicstarter zoekt ietys voor 200 euro.Ik attendeer hem op een mogelijkheid.Maar zeg er gelijk bij dat het zonder maler niks wordt.
Jammer?
Ik geef hem een tip.

Zie het probleem niet.Zit al jaren op een Harley forum.Komt het ter sprake dat iemand een carburateur zoekt van 35 jaar oud en ik heb er een liggen dan geef ik hem die info.Wat is daar mis mee?
Het zit hem in het feit dat wat jij aanbiedt niet voldoet aan het gevraagde van de OP. Toch wijs je hem, ongetwijfeld in je eigen belang, naar wat je te koop hoop hebt staan. Het is me namelijk niet opgevallen dat de OP opzoek was naar een tweedehandse QM met molen (om de analogie van je Harley voorbeeld maar even te volgen, want dat voorbeeld is natuurlijk niet echt vergelijkbaar daar in dat geval er speciefiek naar een object wordt gevraagd wat jij toevallig hebt liggen).

Maar goed, laten we niet verzanden in dit soort discussies, het is tenslotte maar koffie zoals je zegt. :D
Is de 6th wave aan het voorbereiden