Zoals de titel doet suggereren: op zoek naar een mahlkonig k30 vario, nieuwe maalkamer (volgens mij heeft de vario dit standaard), te identificeren aan de messing bovenring. Liefst particulier gebruikt.
Adhv hoeveelheid shots moeten we wel tot een akkoord kunnen komen.
Bedankt!
Re: Mahlkönig k30 vario
2Een van de forumleden heeft er zo een te koop, las ik kortgeleden dus als je even zoekt in de berichten dan vind je die wel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Bedankt Frans, Peter de goede wordt aangehaald. Weet je toevallig zijn forum naam?fransg schreef:Een van de forumleden heeft er zo een te koop, las ik kortgeleden dus als je even zoekt in de berichten dan vind je die wel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
4Je kunt hem bereiken via zijn website https://www.ranciliosilvia.info/SpargelTarzan schreef: vr 11 feb 2022, 17:48Bedankt Frans, Peter de goede wordt aangehaald. Weet je toevallig zijn forum naam?fransg schreef:Een van de forumleden heeft er zo een te koop, las ik kortgeleden dus als je even zoekt in de berichten dan vind je die wel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Die nieuwe maalkamer is niet bij de oudere Vario types aanwezig, ik heb hem toen wel bij mijn Vario erin laten zetten, de molen was toen overleden door een stroomfout van de evenement leverancier, dus waren er een paar printen uitgefikt, dat heeft ESW toen netjes opgelost, was alleen een dag koffiemaken verloren.SpargelTarzan schreef:Zoals de titel doet suggereren: op zoek naar een mahlkonig k30 vario, nieuwe maalkamer (volgens mij heeft de vario dit standaard), te identificeren aan de messing bovenring. Liefst particulier gebruikt.
Adhv hoeveelheid shots moeten we wel tot een akkoord kunnen komen.
Bedankt!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.