TKG Acaia lunar accessoires

1
Ik heb een flink gebruikte Acaia Lunar overgenomen, weegt goed maar het rubber matje ontbreekt en het calibratie gewicht.

Mocht nou iemand zijn Lunar zijn overleden en een matje "over" hebben dan hou ik mij aanbevolen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: TKG Acaia lunar accessoires

4
bobbee schreef: vr 01 jul 2022, 13:24 Ik heb een flink gebruikte Acaia Lunar overgenomen, weegt goed maar het rubber matje ontbreekt en het calibratie gewicht.

Mocht nou iemand zijn Lunar zijn overleden en een matje "over" hebben dan hou ik mij aanbevolen.
Ik had mijn Lunar niet van jou overgenomen?
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

5
Jawel! Maar het blijft de beste weegschaal en ik miste hem. Nu kreeg ik er 1 aangeboden die beschadigingen heeft en met zonder accessoires maar wel goed weegt voor een fractie van de prijs dus zodoende.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

7
fransg schreef:Ik zal je deze toesturen
IMG_7354.jpg
Ontvangen! Ik opende deze vraag met het idee dat er niks uit zou komen. En dan zo snel al reactie! Bizar. 1000x dank Frans!