Re: Zijn hier mannen met een koffie cave?

42
@3aan schreef:Was gezellig druk in 5huizen, waren pas laat van huis gegaan, kwam met bakken naar beneden om 4 uur des morgens moest de auto nog gedeeltelijk laden, het bleef maar gieten toen rond 5:30 even een droog moment kar achter de auto en geladen en een kwartier later op naar 5huizen waren daar om 7 uur en droog, stond wel een grote bus op m'n plek, ja haal hem zo weg, duurde een kwartier, toch de kar op de movers gemanouvreerd naar z'n plek, tafels uitgeladen en de stoelen erom heen, even een paar plantenschalen gekocht, staat altijd leuk. Vanaf klep open tot 15:30 continue volk soms een rij van 30 personen, veel dubbele Cappuccino's en dat duurt extra lang, we waren om 19:00 eindelijk THUIS!

Lange dag straks of uitslapen of naar de rommelmarkt, struinen . . . Ik zet geen wekker.
Afbeelding
Excuus, problemen met een weerspannige TV in het gezin, als gevolg waarvan de tocht naar Vijfhuizen uit moest blijven. Ik blijf pogen.

Afbeelding

43
Had toch geen tijd, niet eens tijd om te lekken of het tuintje te sproeien, zelfs het eten schoot erbij in om 15:00 even een bamisoepie gemaakt en 10 minuten voor mezelf, werd door sommigen niet in dank afgenomen, moest ook m'n medicijnen nog nemen.

Laatst gewijzigd door @3aan op ma 12 sep 2022, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

44
A.S. zondag 25 september weer in Hoek van Holland, kofferbakmarkt.

Ik wil de Goden niet verzoeken maar het schijnt redelijk goed weer te worden.
De Malabar is verleden week dinsdag gebrand dan is die met z'n twaalf dagen wel weer goed op smaak 12 kilo gebrand dus 10 kilo over, vijf mee naar de markt en 5 kilo in de superieure bussen van Norman in de vriezer op min 27C het zijn met een beetje inkloppen porties van 450 gram, mooie hoppervulling.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: De kosten die de pan uitrijzen

45
@3aan schreef:A.S. zondag 25 september weer in Hoek van Holland, kofferbakmarkt.

Ik wil de Goden niet verzoeken maar het schijnt redelijk goed weer te worden.
De Malabar is verleden week dinsdag gebrand dan is die met z'n twaalf dagen wel weer goed op smaak 12 kilo gebrand dus 10 kilo over, vijf mee naar de markt en 5 kilo in de superieure bussen van Norman in de vriezer op min 27C het zijn met een beetje inkloppen porties van 450 gram, mooie hoppervulling.
Bussen van Norman?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!