Re: La Marzocco Linea Micra
11In iedereen zit wel een complotdenker! 

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Ik deel deze mening wel. Vooral het formaat en de prijs maakt dit voor mij erg interessant. Ben alleen benieuwd naar waar op bezuinigd is/ wat nu van plastic is.Ypuh schreef: di 25 okt 2022, 08:23
De Linea Mini is overkill voor thuisgebruik, dus in die zin zouden (een deel) van bovenstaande kostenbesparingen helemaal niet negatief uit hoeven te pakken. Als de afmetingen identiek zijn kun je afvragen of ze hun LMLM verkopen niet kannibaliseren.
Vind het wel een leuke ontwikkeling. Zal de mijne toch niet zo snel meer weg doen en moet ook erkennen dat de LMLM door de laatste prijsverhogingen wel érg duur geworden is. €3.500 is nog steeds erg veel geld.
Opzich is t idee van een 3 in 1 een hele goede ontwikkeling maar mee eens dat de afwerking voor zo'n "high-end" machine wel wat mooier/beter mag zijn. Laten we eerlijk zijn de bottomless versie is nu ook niet om aan te glurenRuben- schreef: di 25 okt 2022, 08:50 Hierbij de portafilter.
Dat plastic weet ik zo net nog niet...
Als ze dat nou gewoon van metaal maken dan lijkt het nog wat.
De hoek van de greep lijkt ook verlaten. Ik krijg van die micro steeds meer het gevoel dat je dan een (uitgeklede) poorman's machine hebt, terwijl als je voor minder een bijv. ECM syncronika koopt je een top of the Line machine op je aanrecht hebt staan. Ik weet niet of het handig is dat LM dit moet doen, gelet op de uitstraling van het merk.Ruben- schreef:Hierbij de portafilter.
Dat plastic weet ik zo net nog niet...
Als ze dat nou gewoon van metaal maken dan lijkt het nog wat.
Ik heb Baudet ook nog geraadpleegd, want ook hier heeft hij verstand vanfransg schreef: