Fysieke winkel gezocht voor advies over ECM, Quickmill, La Pavoni

1
Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?

Het lijkt erop dat de verkoop alleen via internet mogelijk is. Ben hierdoor verdwaald in de jungle van aanbod en lees tegenstrijdige teksten op websites.

Ik zoek een degelijk en compact gebouwde machine. Gebruikersvriendelijk (ook qua schoonmaak) voor particulier gebruik. Ook graag mooi om te zien (chroom, strak design).
Heb mijn oog laten vallen op Quickmille, ECM of La Pavoni.

Bij Simon Levelt is er er meestal geen deskundige adviseur aanwezig.

Wie weet een goed adres?

Re: Fysieke winkel gezocht voor advies over ECM, Quickmill, La Pavoni

2
Miro schreef: ma 12 dec 2022, 12:03 Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?

Het lijkt erop dat de verkoop alleen via internet mogelijk is. Ben hierdoor verdwaald in de jungle van aanbod en lees tegenstrijdige teksten op websites.

Ik zoek een degelijk en compact gebouwde machine. Gebruikersvriendelijk (ook qua schoonmaak) voor particulier gebruik. Ook graag mooi om te zien (chroom, strak design).

Wie weet een goed adres?
[/quote Volgens zeggen een goed adres https://espresso.nl
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: Fysieke winkel gezocht voor advies over ECM, Quickmill, La Pavoni

7
Miro schreef: ma 12 dec 2022, 12:03 Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?

Wie weet een goed adres?
Ik heb mijn rocket gekocht bij Hanr. ik ben er meer als tevreden over en geweldige service. http://redspresso.nl/contact/
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder