Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?
Het lijkt erop dat de verkoop alleen via internet mogelijk is. Ben hierdoor verdwaald in de jungle van aanbod en lees tegenstrijdige teksten op websites.
Ik zoek een degelijk en compact gebouwde machine. Gebruikersvriendelijk (ook qua schoonmaak) voor particulier gebruik. Ook graag mooi om te zien (chroom, strak design).
Heb mijn oog laten vallen op Quickmille, ECM of La Pavoni.
Bij Simon Levelt is er er meestal geen deskundige adviseur aanwezig.
Wie weet een goed adres?
Re: Fysieke winkel gezocht voor advies over ECM, Quickmill, La Pavoni
2Miro schreef: ma 12 dec 2022, 12:03 Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?
Het lijkt erop dat de verkoop alleen via internet mogelijk is. Ben hierdoor verdwaald in de jungle van aanbod en lees tegenstrijdige teksten op websites.
Ik zoek een degelijk en compact gebouwde machine. Gebruikersvriendelijk (ook qua schoonmaak) voor particulier gebruik. Ook graag mooi om te zien (chroom, strak design).
Wie weet een goed adres?
[/quote Volgens zeggen een goed adres https://espresso.nl
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
3Espresso.nl kende ik nog niet. Bedankt! 
4van Pommeren in Utrecht.
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
5Ook of voorheen bekend als Tiramisu. Ik heb daar 23 jaar geleden mijn eerste espressoapparaat gekocht en vorig jaar houten onderdelen voor mijn strega laten maken. Absoluut gepassioneerde mensen daar. En ze hebben de machines staan die jij noemt, behalve La Pavoni.Miro schreef:Espresso.nl kende ik nog niet. Bedankt!
6Duikelman in Amsterdam heeft ook e.e.a. staan
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Ik heb mijn rocket gekocht bij Hanr. ik ben er meer als tevreden over en geweldige service. http://redspresso.nl/contact/Miro schreef: ma 12 dec 2022, 12:03 Wie weet of er ook een winkel in NL is waar je de verschillende merken live kan zien en een deskundige adviseur die mij kan helpen kiezen tussen de verschillende merken en uitvoeringen per merk?
Wie weet een goed adres?
Rocket Appartamento Compak E8
8Sinds een dag dit forum ontdekt en ben nu al zo veel wijzer. Bedankt allen 
9Mijn QuickMill komt uit een Simon Levelt winkel, die in Gouda, daar was toendertijd een super adviseur werkzaam. Mijn eerste molen uit een Kaldi winkel.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill 3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
10Casa Barista op verschillende locaties in t land.
Van Pommeren in Utrecht
Van Pommeren in Utrecht
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO