Re: De LONDINIUMs afdeling

427
Bedoel je de ring voor het douchescherm?

Ik denk dat ik er nog wel een heb liggen die je voor niks mag hebben.

De 3 zuigerringen / pistonringen: de oude / klassieke kun je op meerdere plekken bestellen, o.a. bij Kafko (vorige bestelling die ik deed waren ze €2,90 ex btw & verzendkosten per stuk)

Kafko heeft ook de douchescherm-ringen natuurlijk
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

428
fransg schreef: di 28 feb 2023, 08:35 Bedoel je de ring voor het douchescherm?

Ik denk dat ik er nog wel een heb liggen die je voor niks mag hebben.

De 3 zuigerringen / pistonringen: de oude / klassieke kun je op meerdere plekken bestellen, o.a. bij Kafko (vorige bestelling die ik deed waren ze €2,90 ex btw & verzendkosten per stuk)

Kafko heeft ook de douchescherm-ringen natuurlijk
ja ring voor douche scherm! ik deed de wekelijks schoonmaak en bij het instoppen brak het rubbertje en heb geen vervaningn.. dus zit zonder koffie en wat ook totaal niet helder vandaag :shock: :shock: Dat zou fijn zijn! en anders weet je welke ik moet hebben? want ik zie ze in zoveel MM en maten
Londonium L R 24 + niche zero

429
youssef88 schreef: di 28 feb 2023, 19:04
ja ring voor douche scherm!
Ik heb er hier een nieuwe voor je klaarliggen, kun je zo ophalen.

welke naam / maat / afmeting precies weet ik niet maar als je bij Kafko douchescherm ringen voor E61 Rocket / Londinium etc bestelt dan passen ze
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino