gilleko B. schreef:Toch oppassen welke olie je gebruikt, immers sommige oliën zouden zo maar dampen kunnenemiteren die het geheugen substantieel aantasten
️

gilleko B. schreef:Toch oppassen welke olie je gebruikt, immers sommige oliën zouden zo maar dampen kunnenemiteren die het geheugen substantieel aantasten
️
Ik heb die butler.fransg schreef:
Tungolie wordt ook door DeRossi aangeraden.omeCo schreef:Ik kreeg het advies tungolie te gebruiken, onder andere vanwege het feit dat de olie voedselveiligheid is. Verder wordt de olie beschouwt als de beste bescherming van houten schepen.
Voor het hele verhaal en een flesje van 100 ml moet je hier zijn: https://www.japansemessen.nl/a-52873043 ... ie-100-ml/
ja ring voor douche scherm! ik deed de wekelijks schoonmaak en bij het instoppen brak het rubbertje en heb geen vervaningn.. dus zit zonder koffie en wat ook totaal niet helder vandaagfransg schreef: di 28 feb 2023, 08:35 Bedoel je de ring voor het douchescherm?
Ik denk dat ik er nog wel een heb liggen die je voor niks mag hebben.
De 3 zuigerringen / pistonringen: de oude / klassieke kun je op meerdere plekken bestellen, o.a. bij Kafko (vorige bestelling die ik deed waren ze €2,90 ex btw & verzendkosten per stuk)
Kafko heeft ook de douchescherm-ringen natuurlijk
Ik heb er hier een nieuwe voor je klaarliggen, kun je zo ophalen.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”