Pakje is binnen.
Helaas krijg ik hem niet open!
(Heel boos!!!)
Ik heb het schutplastic eraf en geprobeerd te draaien en te trekken maar zag niets gebeuren.
Wie o wie helpt mij op weg voordat ik dingen fout doe??
Alvast bedankt!
PS
Op de de Weber-site niets hierover gevonden. Staat ook niet in het manual.
Re: Weber workshops moonraker
42Foto van het pakje dat niet open wil?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
44Wil graag meekijken maar wij kennen het ding niet en zien ook niks dus beetje lastig om mee te kijken zonder beeld.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
45Het is gewoon een zwaar ronde cylinder..
Mss leest een ander lid die hem al werkend heeft gekregen mee.
Foto's gaan niet zo snel ...
https://www.youtube.com/watch?v=nPtiMIZhZxs
op 1.29 wordt het al iets duidelijker waar de scheiding opbergbak en werkend deel zit.
Mss leest een ander lid die hem al werkend heeft gekregen mee.
Foto's gaan niet zo snel ...
https://www.youtube.com/watch?v=nPtiMIZhZxs
op 1.29 wordt het al iets duidelijker waar de scheiding opbergbak en werkend deel zit.
46Opgelost!
De twee delen zaten zo mooi aan elkaar geplakt met een hele dunne folie, viel totaal niet op.
Ding werkt perfect en ziet er super degelijk uit.
Natuurlijk te duur maar echt wel beter en mooier dan de gewone concurrenten.
De twee delen zaten zo mooi aan elkaar geplakt met een hele dunne folie, viel totaal niet op.
Ding werkt perfect en ziet er super degelijk uit.
Natuurlijk te duur maar echt wel beter en mooier dan de gewone concurrenten.
47Goed! Niks kapot gemaakt 
Nu foto's!
Nu foto's!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
48Niets zou mij weerhouden als ik een Weber maler zou bestellen om ook zo'n fraaie Moonraker er bij te bestellen. Echt prachtig. Het oog wil ook wat.
Voorlopig moet ik het doen met een Niche en een wdt uit de printer die het bijzonder goed doet.
Voorlopig moet ik het doen met een Niche en een wdt uit de printer die het bijzonder goed doet.
Nurri Leva / Ozik Bold MK3
50Oh dan laat ik hem maar gaan....ErikW schreef:De moonraker is alleen te gebruiken bij Weber malers hoor!
Ik wacht wel tot er 1 voor weinig op marktplaats komt, kwestie van tijd en dat heb ik wel.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!