Re: Man en mes

821
Joste schreef:Ook heel mooi en fijn in gebruik zijn de walnoten planken van Boos
Die prijzen daarvoor!!!! Te zot voor woorden wat mij betreft.
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

823
Deze heb ik deels gekregen voor mijn verjaardag in de vorm van een kadobon van Duikelman. En toen ik daar was zag ikdie geweldige selectie aan snijplanken. Toen heb ik er zelf nog wat bij gedaan voor deze plank
Afbeelding
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

826
Na nog eens maanden wachten had ik er genoeg van. Februari 2022 had ik een Robert Herder mes besteld bij Knives and Tools. Het betrof een 18 cm koksmes uit de 1922 serie. En nog steeds konden ze niet leveren. Dat zie ik ovrrigens ook bij andere zaken, die kunnen ook niet leveren. Intussen kosten die messen nieuw 100 euro meer dan februari vorig jaar. Absurd gewoon! Vorige week maar weer eens gemaild en dit maal kreeg ik zelfs geen antwoord meer. Toen maar gebeld en uiteindelijk heb ik ervoor gekozen de K5 van Herder te nemen, want die was wel leverbaar. Ook koolstofstaal. Hij kwam gisteren binnen. Ben er erg blij mee. En is ook een prachtig mes. Wat een ontlading na meer dan anderhalf jaar wachten...
Afbeelding
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon