Re: Electrisch Tampen

61
RoosW schreef:Uiteindelijk de knoop maar doorgehakt, de mini op MP voor 400 (of meer ondertussen) niet gedaan, 6+ jaar oud, en dan zo weinig in prijs gedaald? Wow :o
Ik heb dus voor 465 een nieuwe besteld bij een bedrijf uit Belgie, met gratis verzenden (ik had er ook mijn Giota maler vandaan), dus nu maar afwachten wanneer ie binnen komt :)
Goede keus!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

62
welk merk heb je nu gekocht? ja verstandige keus
rare handel soms op marktplaats wat betreft prijzen.
veel plezier gewenst met je nieuwe tamper
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

65
Mijn Bianca is nog behoorlijk nieuw, bij de eerste onderhoudsbeurt zal ik dat wel verzoeken. Ik weet niet zeker of er standaard rubber of siliconen ringen in zitten, het gaat in ieder geval veel makkelijker als dat mijn Gaggia of Silvia ooit deden, die waren veel stroever.

66
RoosW schreef:Mijn Bianca is nog behoorlijk nieuw, bij de eerste onderhoudsbeurt zal ik dat wel verzoeken. Ik weet niet zeker of er standaard rubber of siliconen ringen in zitten, het gaat in ieder geval veel makkelijker als dat mijn Gaggia of Silvia ooit deden, die waren veel stroever.
Ik zal even in mijn magazijn zoeken, volgens mij heb ik er nog 1 liggen nieuw.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!