Re: Nieuwe Dolce Gusto

3
Mijn vrouw kreeg er een via haar werk, gratis. Na 1 week toch wel de volgende conlusie: Leuk design maar smaakt niet beter dan een Senseo. De melkdrankjes (cappucino e.d.) zien er erg mooi uit maar is helaas op waterbasis dus niet te zuipen. Inmiddels verkocht via MP.
VBM Domobar LSM 97/i

5
De melk die je maakt via de cup is een vermenging van de inhoud van de cup met heet water...zoals we ook koffie en thee zetten. Dus eigenlijk niets geks, echter is deze meneer van mening dat je hierdoor vergiftigd raakt ofzo.. :?
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *

7
Ja, nu zijn mensen ook op waterbasis...

Maar eerlijk gezegd vind ik poedermelk ook niet te drinken. Ik vind dat toch echt wel wat anders dan melk uit een pak.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

8
Jura_Impressa schreef:De melk die je maakt via de cup is een vermenging van de inhoud van de cup met heet water...zoals we ook koffie en thee zetten. Dus eigenlijk niets geks, echter is deze meneer van mening dat je hierdoor vergiftigd raakt ofzo.. :?
Als jij in een restaurant tomatensoep bestelt en een cup-a-soup voorgeschoteld krijgt vind je dat ook prima?

Of minder overdreven gezegd: Jij vindt cup-a-soup of maggi poedersoep kwalitatief evenwaardig aan verse tomatensoep?

Okee, soms slaan mensen hier wat door in de koffiegekte, maar naar de andere kant doorslaan kan ook...
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

9
Persoonlijk vind ik de koffie uit dit apparaat niet te drinken.Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat dit soort machines op dit koffieforum te zoeken hebben.
Doel lijkt me om te praten over lekkere koffie.Die is uit dit soort machines niet te halen.Ga ik nog liever naar een tankstation.

10
cremalover schreef:Persoonlijk vind ik de koffie uit dit apparaat niet te drinken.Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat dit soort machines op dit koffieforum te zoeken hebben.
Doel lijkt me om te praten over lekkere koffie.Die is uit dit soort machines niet te halen.Ga ik nog liever naar een tankstation.
Als je wilt weten hoe je goede koffie kan krijgen, moet je ook weten waar je níet moet zijn. Lijkt me besprekenswaardig?

Enneh, smaken verschillen hoor.. 'Dit hoort niet op dit koffieforum' vind ik aardig arrogant klinken. Was dit geen openbaar forum voor iedereen die iets wilde weten betreffende koffie? Dan hoort dit er ook bij. Als je dat niet bevalt, dan lees je dit topic toch gewoon niet? Genoeg topics over 'goede' koffie! Reageer dan iig niet hier, en bijv. ook niet in de topics over Miele. Dat je het niet leuk/lekker vindt, weten we nou wel, en die mensen die ergens naar vragen hebben echt helemaal niets aan je reacties daar.