Re: Loring

53
Mijn visie van een leuk forum:

We zitten hier voor het vermaak. En als van het 1 het ander komt is dat nog steeds vermaak voor degene die meepraten. Als dat iemand niet bevalt lekker wegklikken en de andere kant opkijken. Die paar berichten off topic dragen bij aan de connectie tussen ons op het forum en daar draait het forum op en om. Dat claustrofobische gedoe wanneer iets eventjes off topic is, is niet de sfeer die op dit forum moet heersen. Als het echt te lang duurt ok, maar dat houdt vaak al snel op en hebben we toch vaak een leuk interessant gesprek gehad zonder spanning.
Kun je daar niet tegen, dan bezoek je een ander Duits of Amerikaans forum waar streng gemodereerd wordt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

58
Leuk video, de enthousiasme straalt er van af.

Ik begin morgen aan mijn eerste zakje loring geroosterde bonen. Dag 13 na branding.
Stiekem ook een beetje hyped maar probeer de verwachtingen niet al te hoog te houden. Machine en maler schoongemaakt voor een schone frisse start.

Ik ga beginnen met de Braziliaanse, een yellow bourbon. Kan ik makkelijk vergelijken. Nog recent die van het hoofdkwartier gehad en ook mijn favoriet bij rumbaba.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V SSP(Lab Sweet) & Hedone Honne

59
Hk87 schreef:Leuk video, de enthousiasme straalt er van af.

Ik begin morgen aan mijn eerste zakje loring geroosterde bonen. Dag 13 na branding.
Stiekem ook een beetje hyped maar probeer de verwachtingen niet al te hoog te houden. Machine en maler schoongemaakt voor een schone frisse start.

Ik ga beginnen met de Braziliaanse, een yellow bourbon. Kan ik makkelijk vergelijken. Nog recent die van het hoofdkwartier gehad en ook mijn favoriet bij rumbaba.
Leuk! Ben benieuwd :)
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

60
Hk87 schreef:Leuk video, de enthousiasme straalt er van af.

Van welke branderij?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!