Re: Timemore Sculptor 064 en 078

642
omeCo schreef:Ik lees net een bericht op kickstarter van een backer waarbij van zijn 064s een schroef uit de achterste burr is losgeraakt en tussen de maalschijven is terechtgekomen.

Daarom heb ik bij deze besloten mijn Sculptor na ontvangst eerst volledig na te lopen op losse onderdelen. Zou niet nodig moeten zijn maar gezien de mate waarin het aantal backers de verwachting heeft overschreden, zal er mogelijk sprake zijn van haastwerk. En dan worden er fouten gemaakt.

Wel een beetje jammer dit…
Goede slimme zet! En goed dat je de moeite neemt het te delen hier. Zodoende kunnen andere eenzelfde stap nemen, gewaarschuwd mens telt voor 2.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

643
Uit een bericht van Timemore aan een backer (1e batch, 064) komt naar voren dat de verzending van de batch vandaag is gestart. Een tracking number kan ‘very soon’ worden verwacht. Afzender zou Chinadivision moeten zijn.

Verder meldt een backer uit Duitsland dat hij vanochtend onaangekondigd zijn 078s heeft ontvangen via DHL.