QC issues kunnen altijd voorkomen, zeker door haast.
Maar goed voor ons dat wij ze wat later krijgen en er ons voordeel mee kunnen doen.
Re: Timemore Sculptor 064 en 078
642Goede slimme zet! En goed dat je de moeite neemt het te delen hier. Zodoende kunnen andere eenzelfde stap nemen, gewaarschuwd mens telt voor 2.omeCo schreef:Ik lees net een bericht op kickstarter van een backer waarbij van zijn 064s een schroef uit de achterste burr is losgeraakt en tussen de maalschijven is terechtgekomen.
Daarom heb ik bij deze besloten mijn Sculptor na ontvangst eerst volledig na te lopen op losse onderdelen. Zou niet nodig moeten zijn maar gezien de mate waarin het aantal backers de verwachting heeft overschreden, zal er mogelijk sprake zijn van haastwerk. En dan worden er fouten gemaakt.
Wel een beetje jammer dit…

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
643Uit een bericht van Timemore aan een backer (1e batch, 064) komt naar voren dat de verzending van de batch vandaag is gestart. Een tracking number kan ‘very soon’ worden verwacht. Afzender zou Chinadivision moeten zijn.
Verder meldt een backer uit Duitsland dat hij vanochtend onaangekondigd zijn 078s heeft ontvangen via DHL.
Verder meldt een backer uit Duitsland dat hij vanochtend onaangekondigd zijn 078s heeft ontvangen via DHL.
644Op tweakers zijn er al mensen die de 78s spontaan ontvangen hebben… dus het kan ieder moment gebeuren.
Timemore Sculptor 064 en 078
646Jahaaaa!! Nu gaat het niet lang meer duren!!!

Laatst gewijzigd door omeCo op vr 13 okt 2023, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
647Yes, ik heb ook een zending van MMBLogistics in de DHL app, zin in!
648Yes! Bij mij ook aangemeld in de DHL app
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Malhkönig Vario, Bezerra BZ10, Quamar Fiorenzato, Hario V60 en voor het gemak een Techniform Moccamaster, Acaia weegschaal
650Hebben jullie ook nog een mailbevestiging gekregen? Ik heb de app niet nl..