Re: gespot

3785
Er worden dikwijls eieren van Columbus aangeboden, maar sinds ik die molen uit Liechtenstein heb met daarnaast een werkpaard word ik nergens meer zo warm van op malergebied. Ja, commandante heb ik er nog bij gekocht. Aan de andere kant weer je nooit wat er ooit uit voortkomt met al die (betaalbare) exoten! Ja de MK EK43 vind ik nog steeds een interessante als hebbeding. Maar ben benieuwd naar de ervaringen met de molen.

3786
gilleko B. schreef: vr 22 dec 2023, 20:49 Er worden dikwijls eieren van Columbus aangeboden, maar sinds ik die molen uit Liechtenstein heb met daarnaast een werkpaard word ik nergens meer zo warm van op malergebied. Ja, commandante heb ik er nog bij gekocht. Aan de andere kant weer je nooit wat er ooit uit voortkomt met al die (betaalbare) exoten! Ja de MK EK43 vind ik nog steeds een interessante als hebbeding. Maar ben benieuwd naar de ervaringen met de molen.

Afbeelding
Heb hetzelfde met de Honne. Ben in de toekomst nog wel geïnteresseerd in de Kafateks (MC5 of Flat MAX) of iets met Lab Sweet burrs, maar kost ook allemaal 'an arm and a leg'.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

3789
Inderdaad zo goedkoop heb ik een pro 700 nog nooit gezien. Al vraag ik me wel af wat hij met onderhoud bedoelt zoals hij in zijn advertentie heeft geschreven.
In die 4 jaar is het wel noodzakelijk dat de machine een keer groot onderhoud krijgt
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

3790
Rosanne schreef: za 23 dec 2023, 17:43 Inderdaad zo goedkoop heb ik een pro 700 nog nooit gezien. Al vraag ik me wel af wat hij met onderhoud bedoelt zoals hij in zijn advertentie heeft geschreven.
In die 4 jaar is het wel noodzakelijk dat de machine een keer groot onderhoud krijgt
Afbeelding
Hoezo?